Rindunya zaman belajar. Lagi lagi masa tengah bercinta zaman belajar. Demam je ada orang datang rumah sewa bagi ubat. Merajuk je ada orang hantarkan cokelat. Petang petang je ada orang hantarkan makanan petang. Kadang kadang aiskrim, roti goreng tak pon ayam madu. Tak pernah pon mintak tapi orang tu selalu nak kita makan jugak apa benda yg dia makan. Bahagia sungguh. Sampai ada satu tahap tu aku siap marah lagi dekat dia sebab selalu sangat hantar makanan. Hahaha apa punya gf laa kan. Bukan tak suka tapi tak nak menyusahkan.

Tapi serious bercinta dengan dia ni manis sungguh. Nasib tak kena kencing manis je tao. Walaupun sekarang aku dengan dia jauh, manis tu tak pernah hilang. Ada je benda yg dia buat aku senyum sorang sorang. Makin jauh makin banyak pulak suprise dia bagi dekat aku. Aku rasa takde sape boleh lawan effort yg dia buat untuk aku. Terima kasih sudi hadir dan merwarnai hidup aku.

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/