kadang kadang aku rasa macam aku tak layak untuk kau . tak layak untuk di cintai . tak layak untuk di sayangi . mungkin dengan lebih mudah untuk kau faham , aku memang tak layak untuk bersama kau buat selamanya lamanya .

entah lah . aku tak tahu apa yang aku rasa sekarang . mungkin cemburu buta ataupun aku yang sensetif sangat . sensetif dengan keadaan sekeliling walaupun aku tahu semua tu bukan lagi milik kau .

mungkin kau patut berada di tempat aku baru kau tahu rasanya :')

3 comments:

cikdamia sahaja. said...

nape nie sayanggg ?? ur bf wat hal kerrr ?

mieraSASSY , said...

takde la awk . hmm risau je . ex die dtang balik .

cikdamia sahaja. said...

sedih kan bila kite hadapi benda niee . kenapa time time camni die muncul balik kannn