bila senang ditinggalkan macam tu je . bila susah mula lah terhegeh hegeh merayu mintak tolong . kau nampak aku macam takde perasaan . tapi kau tak tahu dalam mana luka yang aku rasa .

belum pernah aku menitiskan air mata hanya kerana seorang kawan . dan aku rasa kau patot rasa bersalah .

2 comments:

budakmengong said...

sabarrsabar..kawan zaman skrg mmg mcm tuh.kdg2 kita kne buat jgk kt dy mcm dy bt kt kita,baru dia rase ouh=)

mieraSASSY , said...

tp tak smpai hati nk blas dendam . susah nak berkasar . nak sound tp tak terkeluar kata kata dr mulut ni .