memang kau suka kan seksa perasaan aku . memang kau sengaja kan nak bagi aku rindu kau lebih . terasa pedih pon ada bila kau buat macam tu . tapi terpaksa buat buat cool depan kau walaupun air mata tak henti henti mengalir .

tak tahu kenapa susah nak merajuk lama lama bila dengan kau . kalau dulu merajuk punya fasal sampai tiga hari tak mesej . tapi sekarang . luka kat hati ni senang je terubat . mudahkan kau pujuk aku . mudahkan kau buat aku tersenyum . sia sia je aku menitiskan air mata semalam .

tolong jangan seksa perasaan aku lagi , dia pon berhak merasa bahagia >.<

4 comments:

cikdamia sahaja. said...

bile kita dh sayang seseorang tue , sebesar mane pun salah dea , senang jer kite lupakan kann kannn :):) sabar oke :)

mieraSASSY , said...

betul :) thanks babe . kena tempuh jugak wlaupun perit sbb kite syg die :')

cikdamia sahaja. said...

yesss , tp kkdg kite perlu tinggalkn org cmtu .

mieraSASSY , said...

susah nak tinggalkan dan tak akan tinggalkan :)